Національно-патріотичне виховання

Проект  оцінювання шкільної програми виховання

Блажівського НВК «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. .- дошкільний навчальний заклад» Самбірського району.

(Національно-патріотичне виховання)

.

Предмет дослідження:  формування  почуття  національної гідності та патріотизму, відданості національним ідеалам.

 

Мета:

 

  • оцінити ефективність виховної роботи у ділянці формування  почуття національної гідності та патріотизму;
  • оцінити стратегію виховної роботи: цілеспрямованість,орієнтацію на національно-патріотичне виховання;рівень соціальної активності усіх учасників виховного процесу;
  • дослідити рівень формування  учнями  активної  життєвої позиції та почуття обов’язку перед Батьківщиною , українською нацією;
  • оцінити особливості формування  почуття національної гордості  та патріотизму  учнів на основі аналізу виховних планів класних керівників;
  • виявити слабкі та сильні сторони в плануванні виховної роботи з питань національно-патріотичного виховання;
  • отримати висновки, корисні для подальшого планування  національно-патріотичного виховання;

Дослідницькі(пізнавальні) цілі

Зібрати інформацію про:

•        стан національно-патріотичного виховання в школі;

•        оцінити свої досягнення;

•        виявити слабкі та сильні сторони даного напрямку виховання в школі.

Практичні цілі

•        поділитися досвідом в національно-патріотичному напрямку виховання;

•        усунути недоліки в роботі;

•        покращити форми і методи роботи в даному напрямку виховання.

 

Ключові запитання:

1.Наскільки проведені виховні заходи з національно-патріотичного напрямку виховання відповідають очікуванню учнів, батьків, вчителів, громади села.

2.У якій мірі запланована робота класних керівників, педагога-організатора, вчителів – предметників, керівників гуртків  у формуванні  почуття національної гордості та патріотизму відповідає цілям шкільної виховної програми.

3.Наскільки проведені уроки та виховні заходи сприяли інтелектуальному розвитку та формуванню почуття національної гордості та патріотизму

4.Наскільки досягнуті результати у формуванні національної свідомості та почуття патріотизму  відповідають   конкретним завданням  у цій ділянці?

 

 

 

План  евалюації  виховної програми

Блажівського НВК  Самбірського району

 

Предмет  евалюації:   формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам ).

 

 

Мотиви   евалюації:

 

Завдяки оцінюванню (еволюції) якості національно патріотичного виховання старшокласників  ми зможемо:

  1. виявити слабкі та сильні сторони  організації виховної роботи  з питань національно-патріотичного виховання та намітити шляхи їх подолання;
  2. врахувати результати дослідження при плануванні виховної роботи на наступний навчальний рік;
  3. виявити, чи відповідає зміст виховних справ класних керівників з національно-патріотичним вихованням,очікуванням батьків,учнів;
  4. виявити узгодженість річних виховних справ з бажаннями та інтересами учнівського колективу,батьків,учнів;
  5. Оцінити стратегію виховної роботи і цілеспрямованості, орієнтацію на національно-патріотичне вихованню;оцінити ефективність виховної роботи у ділянці формування національної свідомості,патріотизму, громадського обов`язку

 

Щоб досягти очікуваного  досліджуватимемо:

  • проведені протягом першого семестру загальношкільні виховні заходи у ділянці національно-патріотичного, учасниками яких були учні старших класів;
  •  роботу класних керівників старших класів з напряму  національно-патріотичного виховання;
  • роботу ради учнівського самоврядування, психологічної служби школи  в напрямку формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам;
  • участь батьківського комітету школи та  батьківських комітетів старших класів в організації загальношкільних та класних виховних справ з питань національно – патріотичного виховання;
  • роботу вчителів української мови та літератури з питання прищеплення любові до рідної мови;
  • роботу вчителя історії з питання формування історичної пам`яті становлення суверенної України;
  • роботу вчителя предмету  «Захисту Вітчизни» з питань виховання патріотів ,готовності у будь-який час стати на захист української держави, дбати про її збереження та процвітання.

 

Проведемо самооцінку, бо хочемо об’єктивно оцінити якість роботи класних керівників старших класів і хочемо залучити  до дослідження  всіх зацікавлених у співпраці у ділянці формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам ).

Цілі евалюації

 

     1.Зібрати інформацію про  стан національно-патріотичного виховання у старших класах та виявити проблеми.

     2. Отримати інформацію  про масштаб та якість залучення учнів до 

     виховних справ  з напряму національно-патріотичного  виховання.

     3.Визначити  зміст національно-патріотичного  виховання учнів і внести  відповідні корективи до шкільної виховної програми.

     4.Отримати дані про результати спільної роботи класних керівників,  

      ради учнівського самоврядування , батьків ,вчителів української мови  та літератури,історії,предмету «Захисту Вітчизни»  з    

      даного питання.

    5. Отримати інформацію щодо організації  і методики роботи класних   керівників з національно-патріотичного виховання  і систематизувати кращий досвід.

6.Підібрати найбільш ефективні методи роботи з національно-патріотичного виховання.

 

Одержувачі результатів евалюації:

Інформацію про результати оцінювання (евалюації) якості формування  національно-патріотичного виховання  Блажівського  НВК одержать:

  1. батьки старшокласників;
  2. старшокласники;
  3. класні керівники;
  4. адміністрація школи;
  5. педагог-організатор;
  6. голова ради учнівського самоврядування;
  7. психолог;
  8. соціальний педагог

 

Підготовка до дослідження:

    На підготовку дослідження виділяємо  52  календарних  дні (25.02.16-  

    15.03.16рр.  )

На проведення евалюації виділяємо 5 календарних  днів  (01.02.16-05.02.16   )

На проведення аналізу національно-патріотичного виховання за І семестр 2015-2016  виділяємо 5 календарних дні  .

    На розробку  інструментарію виділяємо 52 календарних дні (25.02.16-15.03.16рр);

    На збір і аналіз  документації виділяємо 9    календарних днів(08.02.16 –

    16.02.16рр.);

    На написання звіту виділяємо 8    календарних  днів(11.04.16- 18.04.16рр.).

 

Наявні матеріальні  засоби:

  1. БФП Xerox WorkCentre 3119, принтер/сканер/копір, A4, друк лазерний чорно-білий
  2. Папір  -формат А4.
  3. Фотоапарат  .
  4. Витрати на

Папір -  90 грн.

Заправку картриджу – 60 грн.

Видрук фото –  40 грн.

 

Для того, щоб стимулювати вчителів, задіяних у моніторингу, пропонувати дирекції школи компенсувати затрачений час додатковими днями до літньої відпустки із збереженням заробітної плати.

Виконавці оцінювання  та їх графік роботи:

Дослідження буде проводити робоча група у складі:

Брийовська Ю.В.,заступник директора з навчально-виховної  роботи;

Шиян Г.І., заступник директора з виховної роботи;

Курчик Тарас Богданович. , член батьківського комітету;

Фецич О.П.  , вчитель української мови та літератури.

Угрин О.О., вчитель історії;

Клименко О.М.., класний керівник 7 класу, вчитель математики;

Стахурська І.Й.., класний керівник 10 класу, вчитель світової  літератури;

Чубунов А.І., вчитель предмету «Захисту Вітчизни»;

Попіль І.М.., соціальний педагог

Чигер М.М., шкільний   психолог.

 Проект евалюації пише Шиян Г.І. разом з членами робочої групи до

15.03.16 р.

 Розробляють інструментарій   

Збирає і опрацьовує інформацію робоча група до 30.01.16р.

Звіт пише Шиян Г.І. з 31.01. по 08.02 2016р.

Звіт буде представляти заступник директора з виховної роботи  на педраді 08.02.16р.

                                                                                 

                                                                                                                                  Шиян Г.І.

                                                                                                                               заступник директора з виховної роботи

                                                                                                                               Блажівського НВК

НАКАЗ

 

                                                                                             31грудня                                          с. Блажів                                           № 153

 

Про проведення моніторингового

 дослідження якості виховної роботи

 

        На виконання наказу відділу освіти Самбірської РДА від 28.08.2015 р № 233 " Про організацію виховання у навчальному закладі  у 2015-2016 навчальному році" та наказу по школі від 01.09.2015 р № 61 «Про організацію виховання у навчальному закладі  у 2015-2016 навчальному році"» з метою реалізації  виховної програми на 2013 – 2016 рр.

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Заступнику директора з виховної роботи Шиян Г.І. провести з 25 січня 2016 р. по 15 березня 2016 року моніторингове дослідження якості виховної програми (предмет дослідження: формування почуття національної гордості та патріотизму, відданості національним ідеалам)
  2. Створити робочу групу для проведення моніторингового дослідження(самооцінювання) якості виховної програми:
  • Брийовська Ю.В. – заступник директора з навчально – виховної роботи;
  • Попіль І.М. – Педагого – організатор, соціальний педагог;
  • Чигер М.М. – практичний психолог;
  • Сичак І.М. – голова метод об´єднання;
  • Сікорська Л.М – бібліотекар.
  1. Практичному психологу Чигер М.М. провести анкетування серед вчителів, батьків та учнів (4, 9, 11) класів.
  2. Презентувати звіт про результати дослідження педагогічними працівниками та батьківській громаді.
  3. До 15 березня 2016 року надати у відділ освіти Самбірської РДА матеріали про результати проведеного моніторингового дослідження (самооцінювання) якості виховної програми.
  4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор                                                                                   І.Сікорський

 

З наказом ознайомлені:

Брийовська Ю.В.

Попіль І.М.

Чигер М.М.

Сікорська Л.М.

Сичак І.М