Національно-патріотичне виховання
Проект оцінювання шкільної програми виховання
Блажівського НВК «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. .- дошкільний навчальний заклад» Самбірського району.
(Національно-патріотичне виховання)
.
Предмет дослідження: формування почуття національної гідності та патріотизму, відданості національним ідеалам.
Мета:
- оцінити ефективність виховної роботи у ділянці формування почуття національної гідності та патріотизму;
- оцінити стратегію виховної роботи: цілеспрямованість,орієнтацію на національно-патріотичне виховання;рівень соціальної активності усіх учасників виховного процесу;
- дослідити рівень формування учнями активної життєвої позиції та почуття обов’язку перед Батьківщиною , українською нацією;
- оцінити особливості формування почуття національної гордості та патріотизму учнів на основі аналізу виховних планів класних керівників;
- виявити слабкі та сильні сторони в плануванні виховної роботи з питань національно-патріотичного виховання;
- отримати висновки, корисні для подальшого планування національно-патріотичного виховання;
Дослідницькі(пізнавальні) цілі
Зібрати інформацію про:
• стан національно-патріотичного виховання в школі;
• оцінити свої досягнення;
• виявити слабкі та сильні сторони даного напрямку виховання в школі.
Практичні цілі
• поділитися досвідом в національно-патріотичному напрямку виховання;
• усунути недоліки в роботі;
• покращити форми і методи роботи в даному напрямку виховання.
Ключові запитання:
1.Наскільки проведені виховні заходи з національно-патріотичного напрямку виховання відповідають очікуванню учнів, батьків, вчителів, громади села.
2.У якій мірі запланована робота класних керівників, педагога-організатора, вчителів – предметників, керівників гуртків у формуванні почуття національної гордості та патріотизму відповідає цілям шкільної виховної програми.
3.Наскільки проведені уроки та виховні заходи сприяли інтелектуальному розвитку та формуванню почуття національної гордості та патріотизму
4.Наскільки досягнуті результати у формуванні національної свідомості та почуття патріотизму відповідають конкретним завданням у цій ділянці?
План евалюації виховної програми
Блажівського НВК Самбірського району
Предмет евалюації: формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам ).
Мотиви евалюації:
Завдяки оцінюванню (еволюції) якості національно патріотичного виховання старшокласників ми зможемо:
- виявити слабкі та сильні сторони організації виховної роботи з питань національно-патріотичного виховання та намітити шляхи їх подолання;
- врахувати результати дослідження при плануванні виховної роботи на наступний навчальний рік;
- виявити, чи відповідає зміст виховних справ класних керівників з національно-патріотичним вихованням,очікуванням батьків,учнів;
- виявити узгодженість річних виховних справ з бажаннями та інтересами учнівського колективу,батьків,учнів;
- Оцінити стратегію виховної роботи і цілеспрямованості, орієнтацію на національно-патріотичне вихованню;оцінити ефективність виховної роботи у ділянці формування національної свідомості,патріотизму, громадського обов`язку
Щоб досягти очікуваного досліджуватимемо:
- проведені протягом першого семестру загальношкільні виховні заходи у ділянці національно-патріотичного, учасниками яких були учні старших класів;
- роботу класних керівників старших класів з напряму національно-патріотичного виховання;
- роботу ради учнівського самоврядування, психологічної служби школи в напрямку формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам;
- участь батьківського комітету школи та батьківських комітетів старших класів в організації загальношкільних та класних виховних справ з питань національно – патріотичного виховання;
- роботу вчителів української мови та літератури з питання прищеплення любові до рідної мови;
- роботу вчителя історії з питання формування історичної пам`яті становлення суверенної України;
- роботу вчителя предмету «Захисту Вітчизни» з питань виховання патріотів ,готовності у будь-який час стати на захист української держави, дбати про її збереження та процвітання.
Проведемо самооцінку, бо хочемо об’єктивно оцінити якість роботи класних керівників старших класів і хочемо залучити до дослідження всіх зацікавлених у співпраці у ділянці формування почуття національної гордості та патріотизму ,відданості національним ідеалам ).
Цілі евалюації
1.Зібрати інформацію про стан національно-патріотичного виховання у старших класах та виявити проблеми.
2. Отримати інформацію про масштаб та якість залучення учнів до
виховних справ з напряму національно-патріотичного виховання.
3.Визначити зміст національно-патріотичного виховання учнів і внести відповідні корективи до шкільної виховної програми.
4.Отримати дані про результати спільної роботи класних керівників,
ради учнівського самоврядування , батьків ,вчителів української мови та літератури,історії,предмету «Захисту Вітчизни» з
даного питання.
5. Отримати інформацію щодо організації і методики роботи класних керівників з національно-патріотичного виховання і систематизувати кращий досвід.
6.Підібрати найбільш ефективні методи роботи з національно-патріотичного виховання.
Одержувачі результатів евалюації:
Інформацію про результати оцінювання (евалюації) якості формування національно-патріотичного виховання Блажівського НВК одержать:
- батьки старшокласників;
- старшокласники;
- класні керівники;
- адміністрація школи;
- педагог-організатор;
- голова ради учнівського самоврядування;
- психолог;
- соціальний педагог
Підготовка до дослідження:
На підготовку дослідження виділяємо 52 календарних дні (25.02.16-
15.03.16рр. )
На проведення евалюації виділяємо 5 календарних днів (01.02.16-05.02.16 )
На проведення аналізу національно-патріотичного виховання за І семестр 2015-2016 виділяємо 5 календарних дні .
На розробку інструментарію виділяємо 52 календарних дні (25.02.16-15.03.16рр);
На збір і аналіз документації виділяємо 9 календарних днів(08.02.16 –
16.02.16рр.);
На написання звіту виділяємо 8 календарних днів(11.04.16- 18.04.16рр.).
Наявні матеріальні засоби:
- БФП Xerox WorkCentre 3119, принтер/сканер/копір, A4, друк лазерний чорно-білий
- Папір -формат А4.
- Фотоапарат .
- Витрати на
Папір - 90 грн.
Заправку картриджу – 60 грн.
Видрук фото – 40 грн.
Для того, щоб стимулювати вчителів, задіяних у моніторингу, пропонувати дирекції школи компенсувати затрачений час додатковими днями до літньої відпустки із збереженням заробітної плати.
Виконавці оцінювання та їх графік роботи:
Дослідження буде проводити робоча група у складі:
Брийовська Ю.В.,заступник директора з навчально-виховної роботи;
Шиян Г.І., заступник директора з виховної роботи;
Курчик Тарас Богданович. , член батьківського комітету;
Фецич О.П. , вчитель української мови та літератури.
Угрин О.О., вчитель історії;
Клименко О.М.., класний керівник 7 класу, вчитель математики;
Стахурська І.Й.., класний керівник 10 класу, вчитель світової літератури;
Чубунов А.І., вчитель предмету «Захисту Вітчизни»;
Попіль І.М.., соціальний педагог
Чигер М.М., шкільний психолог.
Проект евалюації пише Шиян Г.І. разом з членами робочої групи до
15.03.16 р.
Розробляють інструментарій
Збирає і опрацьовує інформацію робоча група до 30.01.16р.
Звіт пише Шиян Г.І. з 31.01. по 08.02 2016р.
Звіт буде представляти заступник директора з виховної роботи на педраді 08.02.16р.
Шиян Г.І.
заступник директора з виховної роботи
Блажівського НВК
НАКАЗ
31грудня с. Блажів № 153
Про проведення моніторингового
дослідження якості виховної роботи
На виконання наказу відділу освіти Самбірської РДА від 28.08.2015 р № 233 " Про організацію виховання у навчальному закладі у 2015-2016 навчальному році" та наказу по школі від 01.09.2015 р № 61 «Про організацію виховання у навчальному закладі у 2015-2016 навчальному році"» з метою реалізації виховної програми на 2013 – 2016 рр.
НАКАЗУЮ:
- Заступнику директора з виховної роботи Шиян Г.І. провести з 25 січня 2016 р. по 15 березня 2016 року моніторингове дослідження якості виховної програми (предмет дослідження: формування почуття національної гордості та патріотизму, відданості національним ідеалам)
- Створити робочу групу для проведення моніторингового дослідження(самооцінювання) якості виховної програми:
- Брийовська Ю.В. – заступник директора з навчально – виховної роботи;
- Попіль І.М. – Педагого – організатор, соціальний педагог;
- Чигер М.М. – практичний психолог;
- Сичак І.М. – голова метод об´єднання;
- Сікорська Л.М – бібліотекар.
- Практичному психологу Чигер М.М. провести анкетування серед вчителів, батьків та учнів (4, 9, 11) класів.
- Презентувати звіт про результати дослідження педагогічними працівниками та батьківській громаді.
- До 15 березня 2016 року надати у відділ освіти Самбірської РДА матеріали про результати проведеного моніторингового дослідження (самооцінювання) якості виховної програми.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор І.Сікорський
З наказом ознайомлені:
Брийовська Ю.В.
Попіль І.М.
Чигер М.М.
Сікорська Л.М.
Сичак І.М